شورای اسلامی و شهردار ابرکوه:ملت ایران بار دیگر دشمنان را مأیوس می کنند

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: شورای اسلامی شهر و شهردار ابرکوه طی پیامی دهه مبارک فجر را به تمام ملت شریف ایران و بویژه شهروندان عزیز ابرکوه تبریک گفتند.

در این پیام ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه ایام ا... دهه فجر و تأثیر آن در اقصی نقاط دنیا، از عامه مردم جهت حضور همه جانبه و پرشور در تمامی صحنه ها بویژه انتخابات پیش رو و راهپیمایی روز 22 بهمن، دعوت بعمل آمده است.

در بخشی از این پیام چنین آمده است: دهه فجر روز خارج شدن از ظلمات و وارد شدن در نور است. این انقلاب واقعه ای بزرگ و حقیقتی بود که در بستر سنت های الهی جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت. این انقلاب میوه¬ای بود که پس از سالها تلاش بر شاخسار رشادت و ایثار روئید. در حقیقت این انقلاب ودیعه ای است الهی که خداوند بر ما منت گذاشت و نسل حاضر و میهن همیشه سرافرازمان را از برکات و معنویات ارزنده آن بهره مند ساخت, و اینک بر عهده ماست که در شکرگزاری این توفیق برای حفظ، تعالی و بالندگی آن بکوشیم.تغییری که این حرکت عظیم در نظام سیاسی ایران و جهان داشت حاصل تحول روحی و معنوی مردم این سرزمین بود و به هیچ قدرت و گروهی وابسته نبود بلکه تنها متأثر از مکتب و مرام راستین اسلام و در امتداد انقلاب حضرت محمد(ص)، بود، این انقلاب بر اساس الگوی اسلام راستین و با مشارکت مردم به وجود آمد و ارزش هایی نو به جوامع بشری عرضه کرد. بزرگترین ویژگی نظام الهی و اسلامی منبعث از این انقلاب شکوهمند، این است که تکیه گاه معنوی آن فقط خداوند متعال است، و از طرف خداوند یاری می شود. امرزوه حتی بر دشمنانِ نظام اسلامی نیز مخفی نمانده که جمهوری اسلامی ایران از قدرت و نیرویی ورای نیروهای پیشرفته برخوردار، و پیروزی های شگفت آور او، متکی بر همین نیروی غیبی است. در واقع مردم غیور و شهید پرور ایران با پذيرش عملي ولايت الله به واسطه و مجراي ولايت فقيه از ظلمت طاغوت خارج و به نورانيت ولايت الله وارد شده اند.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ابرکوه درپایان اعلام کردند که مردم فهیم ایران بار دیگر در سالگرد انقلاب اسلامی، دشمنان قسم خورده نظام را مایوس و نقشه های آنان را نقش بر آب خواهند کرد.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا